2016 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

2013 m. vasario 14 d., ketvirtadienis

Lieknėjimas geriant vandenį ir sportuojant

Visos žinome, kad prieš vasara norime atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų nuo savo kūno. Bet ar įmanoma numesti nereikalingo mums svorio vien sportuojant ir geriant daugiau vandens, taip valant organizmą? Žinoma, kad taip. Štai keli naudingi patarimai Jums.
Sportas
Sportas ir vanduo


Mokslininkai iš Virginijos universiteto atliko tyrimus, kurie parodė, kaip vanduo padeda atsikratyti antsvorio. Kelių mėnesių laikotarpyje buvo ištirtos 2 skirtingos žmonių grupės kurios kasdien skirtingu režimu vartojo vandenį ir sportavo: pirmoji žmonių grupė išgerdavo stiklinę vandens prieš maistą, o antroji žmonių grupė vandenį gėrė kada norėjo. Eksperimento pabaigoje paaiškėjo, kad pirmosios grupės dalyviai neteko daugiau svorio.

Faktas, kad vanduo yra svarbiausias elementas, leidžiantis organizmui tinkamai funkcionuoti. 2/3 žmogaus kūno sudaro vanduo. Tvirtuosiuose kūno elementuose – kauluose, vandens yra 22%, raumenyse ir smegenyse – 75%, kraujyje – 92%, o skrandžio sultyse – 99%. Be vandens nevyktų svarbiausi apsikeitimo procesai, tame tarpe ir energetiniai, deginantys riebalus. Vandens trūkumas neleidžia organizmui tinkamai funkcionuoti, nes dehidratavusios ląstelės nesugeba veikti pilnu tempu ir tokiu būdu negali sudeginti pakankamai energijos.

Amerikos mokslininkai teigia, kad geriant pakankamą kiekį vandens, medžiagų apykaita paspartėja 3%, taigi 3% greičiau ir lengviau jums išeis numesti svorio. Be to, vanduo mums sukelia ir sotumo jausmą, taigi valgyt norisi mažiau. Dažnai žmogaus organizmas susipainioja, todėl sumaišo alkio ir troškulio jausmą. Todėl pajutus alkį pirmiausia reikėtų išgerti stiklinę vandens, kad įsitikintumėte, kad tikrai esate alkani, o ne ištroškę.

Sulieknėti vandens ir sporto pagalba iš tiesų įmanoma, jei tik laikysitės kelių paprastų patarimų:
 
  • Stiklinė vandens prieš maistą. Likus 20 minučių iki pusryčių, pietų ar vakarienės, išgerkite stiklinę vandens. Taip užtikrintai sumažinsite apetitą, taigi suvalgysite mažiau maisto.
  • Negerkite šalto vandens. Geriamas vanduo turėtų būti maždaug kambaro temperatūros. Manoma, kad organizmas, stengdamasis sušildyti vandenį, veltui eikvoja energiją, todėl mažiau jos skiria maisto suvirškinimui. Be to, šaltas vanduo iškreipia sotumo jausmą, todėl greito maisto restoranuose gėrimai dažniausiai patiekiami su ledukais, kad klientai jaustųsi alkanesni.
  • Ne kavos ir arbatos, o vandens. Net ir vidutinės klasės restoranuose ar kavinėse ant stalo įprastai turėtų būti grafinas vandens. Jei vandenį tenka pirkti, ką gi... Tai tikrai bus naudingiau, nei gerti kavą ar arbatą.
  • Vandenį gerkite reguliariai. Nėra gerai, jei vandenį gersite tada, kai jau imate jausti troškulį. Troškulys rodo, kad organizmas jau neteko dalies skysčių, todėl gerti reikėtų reguliariai, kad troškulio niekuomet nejaustumėte.
  • Dieną pradėkite vandens stikline. Iš karto atsikėlus pirmas darbas kurį turėtumėte padaryti – tai išgerti vieną stiklinę vandens, kad organizmas atsigautų ir iš karto pradėtų dirbti. Tokiu būdu vėliau jam bus lengviau suvirškinti gaunamą maistą.
  • Sportuojant gerkite kuo daugiau vandens.
  • Sportuokite reguliariai bent po kelis kartus per savaite.
  • Sportas ir vanduo tai jūsų kelias į sėkmę, gražiam kūne, graži siela.

Dekoratyvinė kosmetika inetrentu

Kažkada vyravo nuomonė, kad dažytis merginoms ir moterims yra kenksminga, nes nuo kosmetikos tik gadinasi oda, prarasdama įgimtą spalvą ir pasidengdama pirmalaikėmis raukšlėmis. Tačiau dabar dėl šiuolaikinės kosmetikos galima tuo nebesirūpinti nes ji tik padeda odai ir mūsų grožiui. Dabar kiekvieną rytą moterys gausiai naudoja kosmetines priemones ir stengiasi būti labai gražios.

Kosmetika






Dekoratyvine kosmetika skirstoma į tris grupes:

Masinė kosmetika – parketinę, kuri labiausiai paplitusi.

 Premium klasės kosmetika – tai solidžių gamintojų aukštos kokybės kosmetika. Ji brangi, tačiau turi gerų dekoratyvinių savybių, turi ir naudingų sveikatai savybių. Jos sudėtyje yra komponentų drėkinančių išorinį odos sluoksnį, jūros mineraliniai ekranai apsaugojantys nuo ultravioletinio spinduliavimo, mikro kempynėlės sugeriančios sebumo perteklių ir antioksidantai su antiradikalais skirtais kovai su foto senėjimu.

Gydomoji dermo kosmetika – skirta ne tik odos gražinimui, bet ir kažkurių jos problemų sprendimo.Tai gydomieji purvai, muilai ir serumai nuo spuogų ar celiulito.

2012 m. sausio 19 d., ketvirtadienis

Kelionės – atgaiva ir protui, ir sielai

Mums, lietuviams, įsisukusiems į kasdienę rutiną būna labai sunku skirti laiko sau ir tinkamai pailsėti, todėl kelionės yra puiki išeitis. Kelionės suteikia galimybę atitrūkti nuo kasdienybės, pažinti pasaulį, save ir savo artimuosius. Dažnai yra sakoma, jog jei nori susivokti, ar žmogus yra tau skirtasis, išeik su juo į kalnus. Tik kelionių metu atsiskleidžia tikrosios charakterio savybės, išmokstama džiaugtis paprastais dalykais, stebėtis gamtos grožiu kaskart vis iš naujo. Tačiau tam reikalingos tikrosios kelionės, nepopuliarūs maršrutai, nakvynė palapinėje ar kempinge, kelionė į kalnus ar po Lietuvos miškus. Vargu ar atrasite tikrąjį kelionių džiaugsmą savaitę mėgaudamiesi smėlėtu paplūdimiu kur nors Turkijos viešbutyje, kuriame viskas įskaičiuota. Tai labiau poilsis, nei tikroji kelionė, tačiau net ir poilsiaujant galima leisti sau pamatyti daugiau.
Tikrasis kelionių džiaugsmas atsiskleidžia tada, kai bandome pažinti svetimą mums kultūra iš arčiau. Susipažįstame su naujais žmonėmis: išgeriame alaus su  vokiečiu vietinėje užeigoje ar ragaujame rūgščių apelsinų, augančių tiesiog Ispanijos gatvėje, matuojamės sarį Indijos turguje ar vaikštome po sakurų sodą Japonijoje, deramės su jaukios parduotuvės savininku Turkijoje dėl mielos smulkmenos, kurią ketiname parvežti lauktuvių namie likusiems artimiesiems.
Galima kalbėti apie tai, kad keliauti yra brangu, neįdomu, tikinti, kad atostogos skirtos poilsiui, o ne trankymuisi po pasaulio šalis neturint konkretaus apskaičiuoto ir visko apimančio plano. Iš dalies galima būtų sutikti su tokiomis abejonėmis. Keliauti, taip kad kelionės teiktų džiaugsmą reikia mokėti. Tačiau nebijant leistis nors ir į mažą avantiūrą galima maksimaliai pailsėti ir atsipalaiduoti. Svarbiausia atsikratyti stereotipų ir nebijoti išbandyti ko nors naujo. Pavyzdžiui, kiekvienam Lietuviui, vos ne į kraują įaugęs vasarojimas Palangoje. Sausakimši paplūdimiai, kavinės, dirbančios iki ryto, atrakcionai ir kiti visiems jau pažįstami poilsio bei pramogavimo būdai. Atsakykite atvirai į vieną klausimą: ar po tokios kelionės grįžtate pailsėję? Didžioji dauguma į šį klausimą tikriausiai atsakys neigiamai. O ar nebandėte, vietoje savaitės, praleistos Palangoje, savaitgalį pabūti Nidoje. Siūlyčiau pabandyti, nes pajusite visai kitą atmosferą. Pušynas, kopos ir ramybė. O ar buvote Nidoje žiemą? Šalta? Bet netikėta, nauja, neatrasta ir atitinka tikrosios kelionės dvasią.

Šaltinis Internete: Turizmas Lietuvoje

2012 m. sausio 8 d., sekmadienis

Kelionės ir žalingi įpročiai

Jei šiuo metu ruošiatės į kelionę, kurioje galėsite džiaugtis nardymo teikiamais malonumais,- Jums būtina žinoti apie pavojus, su kuriais gali tekti susidurti. Alkoholis ir rūkymas – žalingi įpročiai, kurie, nardymo mėgėjams gali ne tik pakenkti, bet ir sukelti itin liūdnas pasekmes.

Keletas žalingų įpročių:
  • Alkoholis
  • Rūkimas
  • Narkotikai
Daugiau apie tai skaitykite puslapyje apie Keliones.